fbpx

Lucy Kung

Strategic Advisor, Experienced Board Member, Speaker

Η Lucy Kueng είναι καθηγητής και διεθνώς αναγνωρισμένη εμπειρογνώμονας στη στρατηγική, την καινοτομία και την ηγεσία, με έμφαση στον αντίκτυπο της ψηφιοποίησης. Συμβουλεύει και τους δύο οργανισμούς και ερευνά βέλτιστες πρακτικές παγκοσμίως. Η στενή συμμετοχή με κορυφαίους παίκτες στον ψηφιακό χώρο, σε συνδυασμό με ισχυρές αναλυτικές δεξιότητες, σημαίνει ότι μπορεί να προσδιορίσει στρατηγικές επιλογές, να αλλάξει μοχλούς και οργανωτικές προτεραιότητες με ταχύτητα.

Η πρόσφατη έκθεσή της, Going Digital. Ένας χάρτης πορείας για τον οργανωτικό μετασχηματισμό, που δημοσιεύθηκε από το Reuters Institute, το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και το Google Digital News Initiative, εξηγεί πώς οι κορυφαίες εταιρείες όπως οι The Washington Post, Axel Springer, Vox, The New York Times, οι Financial Times και The Economist αυξάνουν την ευελιξία. , συγχώνευση της κουλτούρας της δημοσιογραφίας και της τεχνολογίας και την κυριαρχία της καινοτομίας.

Εκτός από το συμβουλευτικό της έργο, η Lucy είναι επί του παρόντος μη εκτελεστικό μέλος του συμβουλίου της ομάδας NZZ Media Group. Τον Μάιο του 2016 διορίστηκε ο πρώτος συνεργάτης της Google Digital News Senior Visiting Research στο Reuters Institute. Το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Είναι επίσης Επισκέπτης Καθηγητής Καινοτομίας Μέσων στο Πανεπιστήμιο του Όσλο

Η Lucy κάνει βασικές παρατηρήσεις συχνά σε βιομηχανικά συνέδρια και είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων και αναφορών, συμπεριλαμβανομένου του Going Digital. Ένας χάρτης πορείας για τον οργανωτικό μετασχηματισμό (2017), τους καινοτόμους στις ψηφιακές ειδήσεις (2015) και τη βραβευμένη στρατηγική στη βιομηχανία μέσων (δεύτερη έκδοση 2016).

Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος και αποκατάστασης από το Πανεπιστήμιο του St Gallen στην Ελβετία, MBA από το Ashridge / City University του Ηνωμένου Βασιλείου και από το 2008-2010 ήταν πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Διαχείρισης Μέσων.

x500

Δημοφιλή βιβλία

Τα πιο δημοφιλή βιβλία αυτού του συγγραφέα

×