Η επίδραση του Internet στα ΜΜΕ

1,00

Σε απόθεμα

  Κάντε μια ερώτηση

The Internet and Mass Media
Lucy Kung, Robert G. Picard, Ruth Towse

Ποια επίδραση είχε το Διαδίκτυο στους διάφορους κλάδους των ΜΜΕ; Ποιες νέες ελεγκτικές πολιτικές και επιχειρηματικά μοντέλα βασίζονται στο Διαδίκτυο; Ποια επίδραση είχε το Διαδίκτυο στους τρόπους με τους οποίους παράγουμε, προσπελαύνουμε και καταναλώνουμε μουσική, ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές και άλλο περιεχόμενο; Το βιβλίο αυτό συνδυάζει εμπεριστατωμένες αναλύσεις διακεκριμένων πανεπιστημιακών και επιχειρεί να διερευνήσει τις επιπτώσεις της έλευσης του διαδικτύου από την άποψη της οικονομίας, της νομοθεσίας, της στρατηγικής και της επιχειρηματικής οργάνωσης.
Η διερεύνηση του θέματος από μια διεθνή ομάδα επιστημόνων, διάφορων ειδικοτήτων προσφέρει την εις βάθος κατανόηση των πολλαπλών τεχνολογικών, οικονομικών και κοινωνικών αλλαγών που επέφερε το Διαδίκτυο.
Το βιβλίο αυτό δεν πρέπει να λείψει από την βιβλιοθήκη όσων μελετούν, ερευνούν ή εργάζονται στους κλάδους των ΜΜΕ, της δημοσιογραφίας, της διαχείρισης των μέσων και της καλλιτεχνικής διεύθυνσης.
H Lucy Kung είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Media Management Transformation Centre, Πανεπιστήμιο Jonkoping, Σουηδία, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Ελβετικού Ιδρύματος Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης (Swiss Broadcasting Corporation-SRG) και Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Εκπαιδευτικής Ένωσης για τη Διαχείριση των ΜΜΕ.
Ο Robert G. Picard είναι διευθυντής του Media Management Transformation Centre και καθηγητής Οικονομικής των Μέσων στο International Business School του Πανεπιστημίου Jonkoping.
Η Ruth Towse είναι καθηγήτρια Οικονομικής των Δημιουργικών Κλάδων στο Πανεπιστήμιο Erasmus του Ρότερνταμ, Ολλανδία και στο Πανεπιστήμιο Bournemouth, Ην. Βασίλειο.
  • ISBN:978-960-6898-03-7

Μέσος χρόνος παράδοσης 2-5 εργάσιμες μέρες για παραδόσεις εντός Ελλάδας ανάλογα την τελική διεύθυνση προορισμού και 10-15 ημέρες για τις παραδόσεις εξωτερικού.

1,00

Μοιραστείτε αυτό το στοιχείο:

Περιγραφή

Η επίδραση του Internet στα ΜΜΕ

Επιπλέον πληροφορίες

Βάρος 0,700 kg
Συγγραφέας

Lucy Kung, Robert G. Picard, Ruth Towse

Εκδόσεις

Άσπρη λέξη

Επιστημονική επιμέλεια

Lucy Kung, Robert G. Picard, Ruth Towse

Γλώσσα

Ελληνικά

Σελίδες

224

Διαστάσεις

15.5×23.5 εκ.

Μορφή

Μαλακό εξώφυλλο

Έτος έκδοσης

2009

ISBN

978-960-6898-03-7

Αξιολογήσεις

Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.

Κάνετε την πρώτη αξιολόγηση για το προϊόν: “Η επίδραση του Internet στα ΜΜΕ”

Γενικές Ερωτήσεις

Δεν υπάρχουν σχετικές ερωτήσεις ακόμα.