Περιεχόμενα καλαθιού φόρτωσης...
Η επίδραση του Internet στα ΜΜΕ
€1,00
Σε απόθεμα
The Internet and Mass Media
Lucy Kung, Robert G. Picard, Ruth Towse
Ποια επίδραση είχε το Διαδίκτυο στους διάφορους κλάδους των ΜΜΕ; Ποιες νέες ελεγκτικές πολιτικές και επιχειρηματικά μοντέλα βασίζονται στο Διαδίκτυο; Ποια επίδραση είχε το Διαδίκτυο στους τρόπους με τους οποίους παράγουμε, προσπελαύνουμε και καταναλώνουμε μουσική, ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές και άλλο περιεχόμενο; Το βιβλίο αυτό συνδυάζει εμπεριστατωμένες αναλύσεις διακεκριμένων πανεπιστημιακών και επιχειρεί να διερευνήσει τις επιπτώσεις της έλευσης του διαδικτύου από την άποψη της οικονομίας, της νομοθεσίας, της στρατηγικής και της επιχειρηματικής οργάνωσης.
Η διερεύνηση του θέματος από μια διεθνή ομάδα επιστημόνων, διάφορων ειδικοτήτων προσφέρει την εις βάθος κατανόηση των πολλαπλών τεχνολογικών, οικονομικών και κοινωνικών αλλαγών που επέφερε το Διαδίκτυο.
Το βιβλίο αυτό δεν πρέπει να λείψει από την βιβλιοθήκη όσων μελετούν, ερευνούν ή εργάζονται στους κλάδους των ΜΜΕ, της δημοσιογραφίας, της διαχείρισης των μέσων και της καλλιτεχνικής διεύθυνσης.
H Lucy Kung είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Media Management Transformation Centre, Πανεπιστήμιο Jonkoping, Σουηδία, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Ελβετικού Ιδρύματος Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης (Swiss Broadcasting Corporation-SRG) και Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Εκπαιδευτικής Ένωσης για τη Διαχείριση των ΜΜΕ.
Ο Robert G. Picard είναι διευθυντής του Media Management Transformation Centre και καθηγητής Οικονομικής των Μέσων στο International Business School του Πανεπιστημίου Jonkoping.
Η Ruth Towse είναι καθηγήτρια Οικονομικής των Δημιουργικών Κλάδων στο Πανεπιστήμιο Erasmus του Ρότερνταμ, Ολλανδία και στο Πανεπιστήμιο Bournemouth, Ην. Βασίλειο.
Η διερεύνηση του θέματος από μια διεθνή ομάδα επιστημόνων, διάφορων ειδικοτήτων προσφέρει την εις βάθος κατανόηση των πολλαπλών τεχνολογικών, οικονομικών και κοινωνικών αλλαγών που επέφερε το Διαδίκτυο.
Το βιβλίο αυτό δεν πρέπει να λείψει από την βιβλιοθήκη όσων μελετούν, ερευνούν ή εργάζονται στους κλάδους των ΜΜΕ, της δημοσιογραφίας, της διαχείρισης των μέσων και της καλλιτεχνικής διεύθυνσης.
H Lucy Kung είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Media Management Transformation Centre, Πανεπιστήμιο Jonkoping, Σουηδία, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Ελβετικού Ιδρύματος Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης (Swiss Broadcasting Corporation-SRG) και Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Εκπαιδευτικής Ένωσης για τη Διαχείριση των ΜΜΕ.
Ο Robert G. Picard είναι διευθυντής του Media Management Transformation Centre και καθηγητής Οικονομικής των Μέσων στο International Business School του Πανεπιστημίου Jonkoping.
Η Ruth Towse είναι καθηγήτρια Οικονομικής των Δημιουργικών Κλάδων στο Πανεπιστήμιο Erasmus του Ρότερνταμ, Ολλανδία και στο Πανεπιστήμιο Bournemouth, Ην. Βασίλειο.
- ISBN:978-960-6898-03-7
Μέσος χρόνος παράδοσης 2-5 εργάσιμες μέρες για παραδόσεις εντός Ελλάδας ανάλογα την τελική διεύθυνση προορισμού και 10-15 ημέρες για τις παραδόσεις εξωτερικού.
€1,00
Μοιραστείτε αυτό το στοιχείο:
Περιγραφή
Η επίδραση του Internet στα ΜΜΕ
Επιπλέον πληροφορίες
Βάρος | 0,700 kg |
---|---|
Συγγραφέας | Lucy Kung, Robert G. Picard, Ruth Towse |
Εκδόσεις | Άσπρη λέξη |
Επιστημονική επιμέλεια | Lucy Kung, Robert G. Picard, Ruth Towse |
Γλώσσα | Ελληνικά |
Σελίδες | 224 |
Διαστάσεις | 15.5×23.5 εκ. |
Μορφή | Μαλακό εξώφυλλο |
Έτος έκδοσης | 2009 |
ISBN | 978-960-6898-03-7 |
Γενικές Ερωτήσεις
Δεν υπάρχουν σχετικές ερωτήσεις ακόμα.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.