Επέκεινα
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Bô Yin Râ
Επέκεινα
Το βιβλίο για τη ζωή μετά το θάνατο και την αιωνιότητα
Μετάφραση: Ρούσσος Κυρανάς
Το Επέκεινα Το βιβλίο για τη ζωή μετά το θάνατο και την αιωνιότητα δίνει απαντήσεις σε ερωτήματα τα οποία θέτει κάθε άνθρωπος: Συνεχίζει να υπάρχει η συνείδησή μου μετά την αποσύνθεση του φυσικού μου σώματος; Πρέπει να συνεχίσω να παραμένω στη γη, ζώντας σε κάποιο άλλο ανθρώπινο σώμα ή σε κάποιο σώμα ζώου; Έχει ο Θεός χρόνο να ασχοληθεί προσωπικά με τις εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπων που εγκαταλείπουν καθημερινά τη γη; Λαμβάνει χώρα το μεγάλο δικαστήριο της κρίσεως; Υπάρχει ο παράδεισος και η κόλαση; Τι συμβαίνει κατά τη διαδικασία του θανάτου;
Οι απαντήσεις του Μπο Γιν Ρα δεν αποτελούν κάποιο φιλοσοφικό ή φιλολογικό-ιστορικό σύμφυρμα, ούτε αποσκοπούν στη διαφήμιση κάποιας συγκεκριμένης κοσμοθεωρίας. Αντιθέτως, αποτελούν μία ουδέτερη κατάθεση ενός Γνώστη, η οποία πηγάζει από πνευματική-βιωματική εμπειρία. Τέτοιοι Γνώστες έχουν εμφανιστεί κατ’ επανάληψη καθ’ όλη τη διάρκεια της ανθρώπινης παρουσίας στη γη. Το γεγονός ότι κάποιοι αδαείς σφετερίστηκαν και παραποίησαν τις αποκαλύψεις τους, μέχρι του σημείου που δύσκολα είναι πια αναγνωρίσιμες, δεν μειώνει την αξία της Αλήθειας που υπάρχει σ’ αυτές.
Οι μαρτυρίες που αποκαλύπτονται στο Βιβλίο για το Επέκεινα και την Αιώνια Ζωή, συνάδουν απόλυτα με τις τόσο επίκαιρες αφηγήσεις κλινικά νεκρών οι οποίοι επανήλθαν στη ζωή. Θα έπρεπε εδώ να αναφερθεί ότι ενώ το βιβλίο αυτό γράφτηκε πενήντα χρόνια πριν από την E.Kubler-Ross και τον R.A. Moody, παρέχει μία ασύγκριτη σε βάθος πληροφόρηση για το Επέκεινα. Κανένα βιβλίο μέχρι τώρα δεν έχει περιγράψει με τόση λεπτομέρεια τον ζωντανό κόσμο του Πνεύματος, στον οποίο θα βρεθούμε μετά το σωματικό θάνατο.
Δεν πρόκειται για κάποιο σύστημα, γύρω από το οποίο θα μπορούσαν να γίνουν συζητήσεις, ούτε για κάποιο θρησκευτικό μεταφυσικό δόγμα, που θα μπορούσε να αμφισβητηθεί από κάποιες κριτικές τοποθετήσεις. Πρόκειται για μία κοινοποίηση ή μία μετάδοση βασισμένη σε εμπειρική γνώση… κανένα ερώτημα δεν παραμένει αναπάντητο σ’ αυτόν που είναι έτοιμος και ανοικτός. OTTO MAAG
Τα συγγράμματα και οι πίνακες του Δασκάλου για τον οποίο γίνεται λόγος εδώ, είναι τα πλέον επίκαιρα από αυτά που υπάρχουν και που θα μπορούσαν να υπάρξουν σήμερα και πρόκειται να γίνονται όλο και πιο επίκαιρα. R. SCHOTT
ΜΠΟ ΓΙΝ ΡΑ (BÔ YIN RÂ)
Γεννήθηκε το 1876 στο Aschaffenburg και μετέστη το 1943 στο Μassagno-Lugano. Σε νεαρή ακόμα ηλικία εκπαιδεύτηκε ως ζωγράφος σε διάφορες ακαδημίες ζωγραφικής, της Φρανκφούρτης, του Μονάχου, του Παρισιού και της Βιέννης. Μαθήτευσε επίσης δίπλα στον γνωστό ζωγράφο Hans Thoma. Πολλοί πίνακες και συγγράμματα που δημιούργησε και συνέγραψε κατά τα ταξίδια του σε διάφορες χώρες της Ευρώπης είναι γνωστά, ενώ ιδιαίτερη εντύπωση προκαλούν οι πίνακες οι οποίοι εκδόθηκαν σε βιβλίο με τον τίτλο «Ελληνικά τοπία». Τα έργα του ζωγράφου και συγγραφέα, που το εγκόσμιο όνομά του ήταν Josef Anton Schneiderfranken, δημοσιευθήκαν με το όνομα Bô Yin Râ. To όνομα αυτό δεν είναι κάποιο ψευδώνυμο, αλλά είναι το όνομα της αιώνιας πνευματικής του υπόστασης, όπως ο ίδιος εξηγεί στο βιβλίο του με τον τίτλο: «Γιατί φέρω αυτό το όνομα». Εκτός από τα έργα του με τοπία, δημιούργησε επίσης έναν μεγάλο αριθμό από πίνακες «πνευματικού περιεχομένου», οι οποίοι αποκαλύπτουν εσώτερες πνευματοκοσμικές επικράτειες του Είναι και αποτελούν απόλυτη καινοτομία στην ιστορία της τέχνης. Το πνευματικό διδασκαλικό του έργο αποτελείται από 32 τόμους και ο ίδιος το ονόμασε «Hortus Conklusus», δηλαδή «περιφραγμένος κήπος». Πέρα απ’ αυτό συνέγραψε οκτώ ακόμη συμπληρωματικά συγγράμματα. Στο συνολικό του έργο καταπιάνεται με την περιγραφή της Αιώνιας Πραγματικότητας, από καινούριες πάντα οπτικές γωνίες που καλύπτουν όλες τις ιδιαιτερότητες των συνειδήσεων των ανθρώπων στη γη. Το σημαντικότερο θέμα είναι η γέννηση του Ζωντανού Θεού, που κάθε άνθρωπος μπορεί να αποκτήσει εδώ στη γήινη ζωή ως ύψιστο βίωμα. Μέσα από το έργο αυτό αποκαλύπτεται στον αναγνώστη ο Δρόμος προς τα βάθη του δικού του εαυτού και αφυπνίζεται η αισθαντική του ικανότητα για το Αιώνιο. Σταδιακά το υπό διαίσθηση υπαρκτό αναδύεται τόσο ώστε οδηγεί σε μία λύτρωση της συνείδησης και σε μία βήμα προς βήμα αφύπνιση της δικής του πνευματικής υπόστασης.